ေဗာဓိသုခပရဟိတေက်ာင္းတုိက္၊ ကာလကတၱားၿမိဳ႕၊ အိႏၵိယႏုိင္ငံ။

Sunday, September 15, 2013

ေက်းဇူးရွင္အား ေက်းဇူးတံု႔ျပန္ျခင္း

 ပထမဆံုး အေနနဲ႔ ကၽြန္မ အေၾကာင္းကို စတင္မိတ္ဆက္ေပးခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္မ အမည္ ကေတာ့ သိဂႌထြန္း ျဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၁၁ ခုနွစ္ ႏုိ၀င္ဘာလမွာ
ဓါတ္ပံု- ၀ဲမွ ယာသို႔ (ေရွ႔တန္း) = မသိဂၤီထြန္း (ေက်ာက္ကပ္အလွဴရွင္)၊ ေဒၚ၀င္း၀င္းျမင့္
( ေက်ာက္ကပ္ေ၀ဒနာရွင္)၊

ေနာက္တန္း = မျဖိဳးသူခင္ (ေဒၚ၀င္း၀င္းျမင့္ရဲ့ ဒုတိယ သမီး)
ကၽြန္မ အသက္ ၂၇ ႏွစ္ ျပည့္ခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ မိဘမ်ားကေတာ့ ဦးမ်ိဳးသန္းထြန္းႏွင့္ ေဒၚ၀င္း၀င္းျမင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္မမွာ ေမြးခ်င္း ညီမေလးတစ္ေယာက္ရွိပါတယ္။ သူ႔နာမည္ ကေတာ့ ၿဖိဳးသူခင္ ျဖစ္ပါတယ္။ ေဖေဖ ကေတာ့ လြန္ခဲ့ေသာ ၁၆ ႏွစ္ကတည္းက ကြယ္လြန္ခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ပညာအရည္အခ်င္းကေတာ့ B.A (Economics) ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္မ လက္ရွိလုပ္ကုိင္ေနတဲ့ အလုပ္ကေတာ့ Mandalay Cement Industries Co.,Ltd ရဲ႕ Finance Dept မွ Accountant ျဖစ္ပါတယ္။


          ဒုတိယအေနနဲ႔ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ကၽြန္မ ေက်ာက္ကပ္လွဴဒါန္း ျဖစ္ခဲ့ပံုအက်ဥ္းေလးဘဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္မေက်ာက္ကပ္လွဴဒါန္းေပးခဲ့သူကေတာ့ အျခားမဟုတ္ပါဘူူး ကၽြန္မရဲ႕ ေက်းဇူးရွင္ေမေမ ေဒၚ၀င္း၀င္းျမင့္ကို လွဴဒါန္းခဲ့တာ ဘဲျဖစ္ပါတယ္။ ေမေမမွာ နာတာရွည္ ေက်ာက္ကပ္ေရာင္ေရာဂါျဖစ္ပြားေန ေၾကာင္းကို ၂၀၁၁ ခုနွစ္ ေဖေဖာ္၀ါရီလမွ စတင္ၿပီး သိရွိခဲ့ရပါတယ္။ ထိုအခ်ိန္ကတည္းက ေက်ာက္ကပ္အစားထုိးဖို႔ကို ဆရာမႀကီး ပါေမာကၡ ေဒၚေမျမ၀င္းႏွင့္တုိင္ပင္ၿပီး ဆံုးျဖတ္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ ညီအမႏွစ္ေယာက္လံုး ေမေမနဲ႔ ေသြးအမ်ိဳးစား တူညီၾကတာမို႔ ညီအမႏွစ္ေယာက္လံုး ေက်ာက္ကပ္လွဴဒါန္းဖို႔ ဆႏၵျပင္းျပခဲ့ၾကပါတယ္။ ဆရာမႀကီး ေဒၚေမျမ၀င္းရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္အရ (ကၽြန္မကပိုၿပီး fit ျဖစ္တာရယ္ေၾကာင့္ ) ကၽြန္မကို ေက်ာက္ကပ္အလွဴရွင္အျဖစ္ ေရြးခ်ယ္ေပးခဲ႔ပါတယ္။
          တတိယအေနနဲ႔ ကေတာ့ ေဆးရံုေရြးခ်ယ္ျဖစ္ခဲ့ပံုေလးပါဘဲ။ ေက်ာက္ကပ္ အစားထိုးဖို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ က်န္းမာေရး ကုသမႈခရီးစဥ္ကို အကူအညီေပးနိုင္တဲ႔ သီတာေအးျမ ၀န္ေဆာင္မႈကုမၸဏီ ကိုဆက္သြယ္ခဲ့ပါတယ္။ ကုမၸဏီ မွရွင္းျပခ်က္မ်ားေၾကာင့္Medica Superspecialty Hospital ကို ေရြးခ်ယ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
         ကၽြန္မတို႔ ၂၀၁၂ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၇ ရက္ ေန႔တြင္ အိႏၵိယႏိုင္ငံ ကလကတၱား ၿမိဳ႕ ေဗာဓိသုခ ပရဟိတေက်ာင္း ကိုေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။  ဘုန္းဘုန္း ေဒါက္တာ နေႏၵာဘာသ ရဲ႕အရိပ္ေၾကာင့္ေအးခ်မ္းေနတဲ့ ေဗာဓိသုခဟာ မေမ့နိုင္တဲ့ ေနရာေလးဘဲျဖစ္ပါတယ္။ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၈ရက္ မွ စတင္ၿပီး ေဆးရံုသြား ေဆးစစ္ဖို႔အတြက္ ဦးဇင္း ဦးသီဟမွ လုိက္ပါပို႔ေဆာင္စီစဥ္ေပးပါၿပီ။ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၂၁ ရက္ေန႔မွာေတာ့ ေမေမ neckline ေဖာက္ၿပီး ေက်ာက္ကပ္ေဆးပါတယ္။( ေမေမက ရန္ကုန္မွာ ေက်ာက္ကပ္မေဆးသြား ခဲ့ပါဘူး။) မတ္လ ၆ရက္ေန႔မွာ ေဆးရံုဘုတ္ထိုင္ပါတယ္။ဧၿပီလ ၁၀ ေန႔မွာ ေဆးေကာင္စီ သြားခဲ့ၿပီး ဧၿပီလ ၁၇ ရက္ေန႔မွာေတာ့ ေဆးရံုတတ္ခြင့္ရၿပီး ၁၈ရက္ေန႔မွာ ေက်ာက္ကပ္ အစားထိုးခြဲစိတ္မႈႀကီးကို ျပဳလုပ္ခဲ့ပါတယ္။ အစစအရာရာ အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႔ခဲ့ တာကေတာ့ ဘုန္းဘုန္း ေဒါက္တာနေႏၵာဘာသရဲ႕ စီစဥ္ေပးမႈမ်ားနဲ႔ ေန႔တိုင္း အပင္ပန္းခံ မညည္းညဴဘဲ ကူညီေပးၾကတဲ့ ဦးဇင္း ဦးသီဟနဲ႔ ကိုရင္ေလး က၀ိတို႔ရဲ႕ ေက်းဇူးေတြ ေၾကာင့္ဘဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒီစာကိုေရးေနရင္းနဲ႔ဘဲ ကၽြန္မတို႔ မိသားစုက ေက်းဇူးတရားမ်ားကို အစဥ္အၿမဲသတိရလွ်က္ ရိွပါေၾကာင္း………။

သိဂႌထြန္း
ttun16@gmail.com


No comments: